ჩვენ შესახებ

კომპანია

გაბილდი ერთ-ერთი გამორჩეული კარის კომპანიაა საქართველოს ბაზარზე. გაბილდი ორიენტირებულია შემოგთავაზოთ ეკოლოგიურად სუფთა, მაღალი ხარისხის ექსკლუზიური კარი, რომელიც გამორჩეულია თავისი დიზაინითა და ხარისხით.
კომპანიის შოურუმებში არსებული  ასორტიმენტი დაკომპლექტებულია ისეთი მსოფლიო დონის ბრენდებისგან როგორებიცაა: Bihome, Garofoli, Porte Vista, Torex, GP-Porte, Metalux, EstetDoors, QuestDoors,   კარის მწარმოებელი ამ მსოფლიო გრანდების პროდუქციის მაღალ სანდოობასა და მრავალ მხრივ გამოცდილ ხარისხზე დაყრდნობით გაბილდი არის პირველი ქართული კომპანია, რომელიც მომხმარებელს აძლევს სრულ გარანტიას თავის პროდუქციასა და მომსახურებაზე.

მისია 

გაბილდი ზრუნავს მომხარებელს შესთვაზოს ყველაზე ექსლკუზიური და ტრენდული კარის მოდელები, მსოფლიოს წამყვანი ბრენდების მხარდაჭერით იყოს ლიდერი და ყველაზე განსხვავებული კომპნაია აღნიშნულ სფეროში. გაბილდი მთიალანდ ორიენტირებულია ხარისხზე, კომფორტსა და ექსკლუზიურ პროდუქციაზე. თუ ეძებთ განსხვავებულ, პრემიუალურ ხარისხსა და დიზაინს თამამად შეგიძლიათ გვეწვიოთ გაბილდის შოურუმებში და აღმოაჩინოთ, როგორც თქვენთის სასურველი პროდუქცია ადგილზე, ასევე, შეუკვეთოდ კარი უახლესი ევროპული კოლექციებიდან. კომპანიის მისიაა მომხარებელს შესთავაზოს მასზე მორგებული კარი დიზაინისა და ფასის გათვალისწინებით და დავტოვოთ მომხარებელი კმაყოფილი, როგორც თავად კარის ხარისხით, ასევე მომსახურებით, შესაბამისად მუდმივად ვნერგავთ ახალ სტანდარტებს მომსახურების სფროში, ვთავაზობთ ამა თუ იმ სიახლეებს და ლოაიალობის პროგრამებს. მომხმარებელს კომპანიის საიტზე, კონსტრუქტორის ღილაკზე თითის ერთი დაჭერით შეუძლია თავად ააწყოს, გაზომოს, შეუხამოს ფერი, ორნამენტი, დიზაინი, მოდელი და თავისთავად შეუკვეთოს კარი სახლიდან გაუსველელად.

ბრენდი

გაბილდი გიქმნით განუმეორებელ ემოციას, რომელიც ყოველთვის გეუფლებათ სახლში შესვლისას. კარი, რომელიც ქმნის უსაფრთხოების, დაცულობისა და კომფორტის შეგრძნებას. 
გავრცელებული გამოთქმა: „ჩემი სახლი ჩემი ციხესიმაგრეა“ უსაფრთხოებისა და კომფორტის პრინციპიდან გამომდინარეობს, რომელშიც უმნიშვნელოვნეს როლს სწორედ 
კარი თამაშობს, სწორედ ამ პრინციპიდან გამომდინარეობს კომპანიის უცვლელი სლოგანიც - „სახლი იწყება კარით“! ის პირველი შთაბეჭდილება, რომელსაც ტოვებს კარი ნებისმიერი სახლის
 ზღურბლთან ყოფნისას. 

მიზნები და ფასეულობები

კომპანია მუდმივად ზრუნავს წარადგინოს ყველაზე განსხვავებული და ტრენდული მოდელები საკუთარ შოურუმებში. ბრენდების მხარდაჭერით, დასავლური ცოდნის, გამოცდილების გაზიარებითა და საკუთარ საქმიანობაში დანერგვით კომპნია ხაზს უსვამს არამარტო პროდუქციის, არამედ მოსმახურების ხარისხსაც.
გაბილდის თითოეული ნაბიჯი გათვლილია ხანგრძლივ შედეგზე, მთიალანდ კარებიორიენტირებულია მომხარებლის კმაყოფილებაზე და მიმართულია გაზომოს და მოახდინოს მუდმივი ოპტიმიზაცია მოცემული ფასეულობების. გაბილდის პროდუქციას
გააჩნია ხაირსხის ევროპული სერტიფიკატი, რაც თავისთავად უმნიშვნელოვანეს უპირატესობას ანიჭებს კომპანიას.
სახელმწიფო და კერძო სექტორში განხორციელებული მსხვილი კორპორატიული პროექტების შესრულების მაღალი პასუხისმგებლობიდან გამომდინარე კომპანიამ დანერგა ბიზნეს-პროცესების ავტომატიზაციისა და მართვის უახლესი პროგრამები, რომელიც ორმხრივად აზღვევს კომპანიისა და კლიენტის ინტერესებს და  საქმიანობას  ბევრად ეფექტურს და უსაფრთხოს ქმნის.  გაბილიდი არის  ის ექსპერტი, რომელსაც თამამად შეგიძლია ანდოთ საკუთარი კომფორტი და უსაფრთხოება – სახლში, ბინაში, აგარაკსა თუ ოფისში.

გაბილდის მთავარი ღირებულებებია

  დანერგოს მაღალი ხარისხის სტანდარტები მომსახურების ყველა ასპექტში

უზრუნველყოს მაღალი ხარისხის ექსკლუზიური პროდუქცია, რომელიც აკმაყოფილებს საერთაშორისო სტანდარტებს

აქცენტირება გააკეთოს მაღალი რანგის პროფესიონალების დასაქმებასა და შენარჩუნებაზე, რადგან კომპანიის წარმატება ძირითადად დამოკიდებულია თანამშრომლებზე.

აიღოს თავისი წილი სოციალური პასუხისმგებლობა მონაწილეობა მიიღოს სხვადასხვა საქველმოქმედო, სასწავლო პროგრამებსა და ღონისძიებებში.

 

 

მომსახურება

ჩვენს მიერ დანერგილი თანამედროვე, სუფთა და დროული მომსახურება მთლიანად აგარიდებთ თავს სარემონტო საკითხებით გამოწყვეული დამატებითი თავის ტკივილისაგან.

  • პროფესიონალი კარის ექსპერტები;
  • უახლესი და გამართული დანადგარები და აღჭურვილობა;
  • გარანტირებული სისუფთავე ყოველი შესრულებული სამუშაოს დასრულების შემდეგ.

ეს მომსახურების ის არასრული კომპლექტია, რომელიც კომპანიის სავიზიტო ბარათად იქცა ასობით მომხმარებლის თვალში.

 

პროდუქცია

 

გაზიარება